LOPEN LIIKENNEKOULU OY

MIKÄ ON

LOPEN LIIKENNEKOULU

Vaikka olemmekin perinteinen, pieni paikallinen autokoulu, ovat menetelmämme moderneja. Yhdistelemme opetuksessamme sujuvasti uutta ja vanhaa. Teoriaopiskelu tapahtuu verkossa omien aikataulujesi mukaan. Pimeäajoharjoittelussa hyödynnämme simulaattoria, kaikki muut ajotunnit oikealla autolla kokeneen liikenneopettajan ohjauksessa. Ajotunnit mahdollista aloittaa ja päättää joustavasti (Loppi-Läyliäinen-Launonen-Riihimäki). Meiltä saat myös ne palvelut, joita tarvitset opettaessasi opetusluvalla.

KOULUTTAJASI

Kouluttajanasi on Aki Harri, joka 25 vuoden liikenneopettajakokemuksella ohjaa opintojasi liikenteen ja ajoneuvonkäsittelyn saloihin.

"Hyvä, asiansa osaava opettaja, jolla on myös ripaus huumoria matkassa mukana"   -Sami

"Rauhallinen ja hyvä opettaja, joka perusteellisesti kertoi asiansa"  -Eero

"Aki sai ammattitaidollaan pelon katoamaan ja löysi minulle itsevarmuutta autolla ajamiseen"  -Asta

"Hermostumaton ja hyvä ope, joka selittää ja kiteyttää asiat niin, että ne muistaa ajellessaan vielä yli 20 vuotta myöhemminkin"  -Salli

"Opettaja, jolla hermot kesti ajoharjoituksissa"  -Tanja

Aki toimii Liikennekoulun ohella myös laaja-alaisesti autokoulu- ja opetusalan kehittämisessä. Opettajasi on mukana mm. Kanta-Hämeen autokouluyhdistyksessä useamman vuoden hallituksessa sekä puheenjohtajana, Suomen Autokoululiitto ry:n hallituksessa, Riihimäen Ajoharjoittelukeskus Oy:n hallituksessa ja puheenjohtajana.

Liikenneopettajakoulutuksessa Aki tekee yhteistyötä Hämeen ammatti-instituutin kanssa liikenneopettajan erikoisammattitutkintojen työelämäarvioijana.